Przejdź do głównej zawartości

Opinie o Colorshake

Opinie o Colorshake potrzebne. Szybko. Dłużej już nie wytrzymam... :P

Tym razem to ja chciałabym prosić was o opinię. Chodzi mi konkretnie o informacje, na temat marki odzieżowej Colorshake. Jakby ktoś nie wiedział o co chodzi, to wrzucam logo.

colorshake logo
logo Colorshake - mi się podoba

Ale może od początku... Od jakiegoś czasu śledzę ich stronkę na fejsie. Trafiłam na nią przez polecenie znajomej blogerki. Mniejsza o to... Ciuszki od Colorshake, nie powiem, bardzo mi się podobają. W mojej opinii prawdziwe złoto. No bo jak takie cuda mogą się nie podobać. Poniżej wrzucam kilka zdjęć jesiennych stylizacji z ich stronki. No sami przyznajcie, że ładne, prawda...?

Pewnie już dawno bym coś sobie u nich wybrała, ale w mojej okolicy nie ma ich sklepu stacjonarnego... Z tego co mi wiadomo, jedyny sklep stacjonarny Colorshake mieści się w Warszawie. Stolica, pfff... Szkoda. Jakby było bliżej, to na pewno bym wpadła i coś kupiła. No a tak, na razie obchodzę się smakiem. Na razie.

Oczywiście zawsze pozostaje mi możliwość zamówienia online, przez sklep internetowy Colorshake. Niby prawda, ale znacie moje zdanie o zakupach online. Nauczona negatywnymi doświadczeniami, od jakiegoś czasu unikam jak ognia! A już szczególnie tyczy się to ciuchów...

No ale ciuszki ze zdjęć na facebboku Colorshake, kuszą mnie i kuszą. Coraz trudniej jest mi się opierać. Już kilka razy prawie kliknęłam "zamów". W ostatniej chwili się powstrzymałam przed złożeniem zamówienia... Coś mi się zdaje, że długo już nie wytrzymam. Szczególnie, że zrobiło się chłodno, i trzeba uzupełnić szafę o jesienne fatałaszki.

Zanim złożę zamówienie, podpytam was o opinie na temat Colorshake. Jeśli znacie, kochacie, szanujecie, uwielbiacie Colorshake (lub wręcz przeciwnie), to podzielicie się ze mną opiniami na ich temat. Szczególnie interesuje mnie jakości oraz wytrzymałość ciuszków od Colorshake. No i czy dobrze leżą. No wiecie, na takiej zwykłej dziewczynie. Bo na modelce, po obróbce to wszystko pięknie ładnie...

W nagrodę za wasze opinie, jak zwykle podzielę się moimi zdjęciami. Jeśli więc chcecie zobaczyć moje stylizacje Colorshake, to piszcie. Byle szybko, bo długo nie wytrzymam.

A tu obiecane zdjęcia z jesiennej kolekcji Colorshake. Znalezione na wykopie. Chce, chce, chce...






Update 10.10.2018

No kochani, z tego co widzę spływają pierwsze opinie o Colorshake ;) Część w komentarzach, część w wiadomościach prywatnych, dzieje się. Większość opinii o Colorshake na razie pozytywna, ale na razie i tak muszę się wstrzymać z zakupami. Kady brakuje, i dopiero po kolejnej wypłacie będzie można trochę zaszaleć... Dlatego czekam na kolejne opinie o Colorshake, a za wszystkie dotychczasowe gorąco wam kochani dziękuję! Pozdrawiam ;)

 Update 07.11.2018

Co prawda opinii na temat Colorshake nie udało mi się zebrać zbyt wiele, ale te które od was otrzymałam były w większości pozytywne. Postanowiłam więc wydać w ich sklepie internetowym większą sumkę, co z radością z końcem miesiąca uczyniłam. Dzisiaj otrzymałam wreszcie długo oczekiwaną paczuszkę od Colorshake, więc w nagrodę za przekazane opinie, wrzucę wkrótce kilka moich stylizacji :) Mam nadzieję, że wam się spodobają. Na razie jednak biorę się do rozpakowywania, i przeglądania moich zakupów. Nie mogę się wręcz doczekać, więc kończę ten i tak już zbyt długi wywód, i zabieram się do roboty :P Do usłyszenia wkrótce...

#colorshake #opinie #blog

Komentarze

  1. Na wasze opinie o Colorshake, czekam jak zwykle w komentarzach. Piszcie śmiało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisałam, ubieram się w Colorshake od dobrych kilku lat, i jak do tej pory mam o nich dobrą opinię. W tym momencie Colorshake to chyba moja ulubiona ubraniowa marka sportowa. A chociaż cenię ich głównie za naprawdę unikatowy design i wzornictwo, to nie bez znaczenia jest też także jakość wykonania ich ciuszków. Bo Colorshake to nie są ciuchy na jeden sezon, bo często zdarza mi się ubierać jakieś ich bluzy, sukienki, czy leginsy sprzed kilku lat, i nadal prezentują się bardzo dobrze. Widać oczywiście pewne ślady użytkowania, ale trzymają się naprawdę dobrze. Na przykład w mojej ulubionej bluzie z flamingiem, zakupionej trzy lata temu, to wciąż spokojnie można chodzić na co dzień. Ogólnie więc moja opinia na temat jakości Colorshake jest pozytywna, można spokojnie zamawiać, tylko warto sprawdzić najpierw dostępność wybranego produktu, bo niestety jak są braki w magazynach, co niestety zdarzało się w przeszłości, to mogą być opóźnienia w wysyłce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z oczywistych względów trudno mi oceniać ubrania Colorshake (jak dla mnie są ok), ale trzeba im przyznać, że modelki mają bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie mam zastrzeżeń ani do jakości ubrań Colorshake, ani do ich obsługi klienta. Co zamawiałam przez ich sklep internetowy, to docierało do mnie najpóźniej kilka dni po złożeniu zamówienia. Raz miałam zwrot bo mi rozmiarówka nie podeszła, to bluzę w większym rozmiarze miałam już po niespełna dwóch tygodniach od zgłoszenia problemy obsłudze klienta Colorshake. Ciuszki oczywiście także bardzo ładne, ale to już nie będę się tu rozpisywała, bo to oczywiście kwestia gustu jest, i to co jednemu się podoba, drugiemu niekoniecznie. W każdym razie w mojej skromnej opinii warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie mam zastrzeżń co do jakości ubrań ze sklepu Colorshake. Ubrania są bardzo wytrzymałe, produkowane z najwyższej jakości materiałów. Bardzo oryginalny wzór, na pewno zachwyci niejednego

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupuję ciuchy colorshake od ponad dwóch lat. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to problem z dostępnością ubrań. Reszta rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wszystkie wasze opinie kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żona się u nich ubiera. Ciuszki ładne, kolorowe, wytrzymałe, i myślę, że zdecydowanie warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna jakość ubrań, wszystko bardzo dobre jakościowo. Styl bardzo nowoczesny i wyjątkowy. Uwielbiam wyróżniać się od innych a ubrania ze sklepu colorshake własnie takie są idealne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę dziwią mnie opinie niektórych dziewczyn, na temat problemów z reklamacją w Colorshake. Bo jak raz musiałam reklamować bluzkę z wadą fabryczną, to reklamacja została ogarnięta bardzo sprawnie, w tydzień miałam zwrot kasy na koncie. Tak więc nie wiem o co chodzi w tych wpisach na temat reklamacji u nich, bo u mnie w tym temacie zero problemów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością płaszcza jaki otrzymałam. Już na pierwszy rzut oka widać że jest zrobiony bardzo starannie i z najlepszych materiałów. Naprawdę warto wydać te parę groszy więcej i mieć coś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciuszki super, potwierdzam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wyraź swoją opinię!

Popularne posty z tego bloga

ProRacing opinie

Kolejny wpis z cyklu "opinie na każdy temat". Tym razem chciałabym podzielić się moją opinią na temat czipów ProRacing.  Zacznę może od tego, co to w ogóle jest ten cały czip ProRacing, bo pewnie większość z was nie miała z tym do tej pory styczności. A, że sama wiem na ten temat tylko tyle, co mi mój TŻ wyjaśnił, to pozwolę sobie zacytować opis ze strony internetowej ProRacing: "Firma ProRacing jest konstruktorem oraz producentem najwyższej jakości urządzeń elektronicznych The ProRacing Tuning Chip Box.ProRacing to ponad dziesięcioletnie doświadczenie w produkcji i dystrybucji produktów Tuning Chip Box.Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a chiptuning to nasza pasja. Firma ProRacing sukcesywnie powiększa grono zadowolonych nabywców, zarówno w Polsce, jak i na całym Świecie. Każdego miesiąca tysiące urządzeń, sygnowanych logiem ProRacing, trafia w ręce usatysfakcjonowanych klientów." Jeśli po przeczytaniu powyższego opisu, nadal nie rozumiecie czym tak wła

Moje opinie o Autotesto

Kolejny wpis na blogu "Moje opinie" poświęcę firmie zajmującej się weryfikacją aut używanych AutoTesto Zmuszona byłam skorzystać z usług firmy weryfikującej auta. Wybór padł na AutoTesto, a ze względu na rozbieżność opinii nie był to wcale łatwy wybór. Dlatego właśnie postanowiłam reaktywować mojego bloga i opisać w formie wyczerpującej opinii jak to z tym AutoTesto było. Być może wpis przyda się osobom, które tak jak ja, będą potrzebowały pilnie rzeczoznawcy, a nie nie będą potrafiły wybrać właściwej firmy. Czy AutoTesto to właściwa firma do tego typu oględzin? Wszystkiego dowiecie się z mojej poniższej opinii... Skąd w ogóle pomysł, aby skorzystać z usług firmy takiej jak AutoTesto?  Zacznę może od wyjaśnienia. Otóż jakiś czas temu postanowiłam wymienić wreszcie mojego wysłużonego Tiguana na "nowszy model". Wybór padł na Audi A4, czyli nieco większą i bardziej elegancką wersję "audicy" mojego faceta. A jako, że budżet nie pozwalał mi na wizytę w salonie,